ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Που θα βρω τα δρομολόγια;

Όλα τα διαθέσιμα δρομολόγια της εταιρείας μας μπορείτε να τα βρείτε εδώ ή να επικοινωνήσετε με τα συνεργαζόμενα ταξιδιωτικά γραφεία.

Πως θα πάω στο Λαύριο;

Το λιμάνι του Λαυρίου βρίσκεται σε απόσταση 60 χιλιομέτρων από το κέντρο της Αθήνας και 25 χλμ. από το Αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος». Η μετακίνηση σας μπορεί να γίνει με:

  1. ΟΔΙΚΩΣ Η ΜΕ ΤΑΞΙ:
    Στο λιμάνι του Λαυρίου (πρόσβαση στο λιμάνι του Λαυρίου από την τοποθεσία μου) μπορείτε να φτάσετε μέσω της λεωφόρου Λαυρίου από Αττική Οδό συνεχίζοντας στην κατεύθυνση προς Μαρκόπουλο ή από τα νότια προάστια μέσω της λεωφόρου Βάρης-Κορωπίου και της Λεωφόρου Μαρκοπούλου.
  2. ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΜΕΣΑ:
    ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ: Τα υπεραστικά λεωφορεία (ΚΤΕΛ Αττικής) με προορισμό το Λαύριο αναχωρούν καθημερινά από το Πεδίο του Άρεως (οδός Μαυροματαίων). Η αφετηρία βρίσκεται σε απόσταση 10 λεπτών με τα πόδια από το σταθμό Βικτώρια της γραμμής 1 του Μετρό, δια μέσου της οδού Χέυδεν. Η διαδρομή διαρκεί περίπου 2 ώρες.
  3. ΑΠΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ:
    Τα υπεραστικά λεωφορεία (ΚΤΕΛ Αττικής) αναχωρούν από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος προς Λαύριο με μετεπιβίβαση στο Μαρκόπουλο (όλα τα δρομολόγια Αθήνα – Λαύριο κάνουν στάση στο Μαρκόπουλο. Το πρώτο λεωφορείο αναχωρεί από το αεροδρόμιο της Αθήνας προς το Λαύριο στις 06:30 π.μ. και το τελευταίο λεωφορείο στις 22:00.



Τι ώρα πρέπει να είμαι στο λιμάνι;

Όλοι οι επιβάτες υποχρεώνονται να προσέρχονται στο πλοίο μισή ώρα πριν την προγραμματισμένη ώρα απόπλου και να φέρουν τα οχήματά τους στον χώρο αναμονής φόρτωσης 1 ώρα πριν τον απόπλου. Λόγω των έκτακτων συνθηκών (COVID – 19) όλοι οι επιβάτες παρακαλούνται να βρίσκονται στο λιμάνι τουλάχιστον μιάμιση ώρα πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης του πλοίου ώστε να πραγματοποιούνται με ασφάλεια κάθε απαραίτητος έλεγχος.

Πως μπορώ να αγοράσω εισιτήριο;

Μπορείτε να αγοράσετε το εισιτήριό σας ηλεκτρονικά ή από τα συνεργαζόμενα ταξιδιωτικά πρακτορεία.

Πως μπορώ να παραλάβω εισιτήριο που έχω αγοράσει ηλεκτρονικά;

Mπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήριά σας σε ηλεκτρονική μορφή, στο e-mail, το κινητό σας τηλέφωνο ή το tablet σας.

Κάντε web Check-in από 48 έως 2 ώρες πριν το δρομολόγιο και παραλάβετε τα ηλεκτρονικά σας εισιτήρια για να επιβιβαστείτε στο πλοίο. 

ή

Μπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήριά σας από τα κεντρικά μας λιμενικά πρακτορεία το αργότερο 1 (μια) ώρα πριν την αναχώρηση:

Λιμένας Λαυρίου: Sporades Shipping & Travel Agency (Greek Trip), +30 2292022900, +30 2292022901
Λιμένας Κέας: ΤΟ ΣΤΕΓΑΔΙ, +30 2288021435
Λιμένας Κύθνου: Binis Travel, +30 2281032345
 
Για να παραλάβετε τα εισιτήριά σας, θα πρέπει να έχετε μαζί σας το email επιβεβαίωσης της κράτησής και την Αστυνομική σας Ταυτότητα ή Διαβατήριο. Εάν είστε δικαιούχος έκπτωσης, θα πρέπει να έχετε επιπλέον μαζί σας τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Δε μπορούμε να εγγυηθούμε ότι θα λάβετε τα εισιτήριά σας στην περίπτωση που θα προσέλθετε για την παραλαβή χωρίς τα παραπάνω.

Τι είναι το web check-in;

Με το web check-in μπορεί ο επιβάτης που έχει αγοράσει εισιτήριο ηλεκτρονικά να παραλάβει την κάρτα επιβίβασης του ηλεκτρονικά προκειμένου να αποφεύγεται η αναμονή και ο συνωστισμός στα κεντρικά εκδοτήρια. Το web check-in είναι διαθέσιμο από 48 έως 2 ώρες πριν το δρομολόγιο και μπορείτε να το πραγματοποιήσετε σε 3 απλά βήματα ακλουθώντας τις οδηγίες εδώ.

Τι εκπτώσεις υπάρχουν και πως μπορώ να επωφεληθώ από αυτές;

Η Εταιρεία μας χορηγεί σταθερές και εποχιακές εκπτώσεις στους επιβάτες σύμφωνα με την εμπορική της πολιτική της.

Κάθε φορά δίδεται στον επιβάτη η μεγαλύτερη σε ποσοστό έκπτωση. Οι επιβάτες που δικαιούνται έκπτωση παρακαλούνται να το δηλώσουν κατά την κράτηση και να φέρουν όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά τόσο κατά την έκδοση του εισιτηρίου όσο και κατά την επιβίβαση στο πλοίο.

Μετά την έκδοση του εισιτηρίου δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων για όποιες διαφορές προκύψουν. Τα Γκρουπ υπόκεινται σε ειδικές συμφωνίες. Για περισσότερες πληροφορίες και κρατήσεις απευθυνθείτε στο booking@goutoslines.com, για να δείτε αν είστε δικαιούχος έκπτωσης πατήστε εδώ.

Τι είναι το πρόγραμμα RED MILES;

Το RED MILES είναι ένα πρόγραμμα συλλογής πόντων και ανταμοιβής. Αν εγγραφείς στο πρόγραμμα RED MILES θα λάβεις μια κάρτα με τον αριθμό μέλους σου. Χρησιμοποιώντας τον αριθμό αυτόν κατά την κράτησή σου μαζεύεις πόντους και κερδίζεις δώρα. Βρες περισσότερες πληροφορίες εδώ .

Γιατί δεν υπάρχουν δρομολόγια όταν θέλω να ταξιδέψω;

Τα δρομολόγια μπορεί να μην είναι ακόμα διαθέσιμα για πώληση ή το πλοίο μας να μην εκτελεί δρομολόγιο την συγκεκριμένη ημέρα ή να μην υπάρχει διαθέσιμη θέση. Σε περίπτωση αμφιβολίας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 6135422 .

Μπορεί να ταξιδέψει ασυνόδευτος ανήλικος επιβάτης;

Ανήλικος επιβάτης κάτω των 15 ετών δεν επιτρέπεται να επιβιβαστεί χωρίς την συνοδεία γονέα ή κηδεμόνα. Η μετακίνηση ανηλίκων επιβατών από 15 έως 18 ετών, χωρίς τη συνοδεία γονέα ή κηδεμόνα, επιτρέπεται υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις δείτε αναλυτικά εδώ.

Μπορώ να στείλω ένα δέμα ασυνόδευτο;

Μπορείτε να αποστείλετε δέματα. Για την αποστολή τους πρέπει να επικοινωνήσετε με το κεντρικό μας πρακτορείο και να το παραδώσατε στο πλοίο.

Μπορώ να στείλω όχημα ασυνόδευτο;

Σας ενημερώνουμε ότι πριν από την επιβίβαση ασυνόδευτου οχήματος είναι απαραίτητη η συμπλήρωση ειδικού εντύπου και η ενημέρωση του κεντρικού πράκτορα. Βρείτε το έντυπο εδώ.

Μπορώ να ταξιδέψω με το κατοικίδιό μου;

Το πλοίο διαθέτει ειδικούς χώρους διαμονής κατοικίδιων. Για λόγους υγιεινής, απαγορεύεται η παραμονή κατοικίδιων στα μπαρ, τα εστιατόρια και στους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Εφόσον κυκλοφορούν (πάντα με λουρί και συνοδό) θα πρέπει να φορούν υποχρεωτικά φίμωτρο. Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με κατοικίδιο πρέπει να έχουν πάντα μαζί τους το πρόσφατο ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του και είναι υπεύθυνοι για την φροντίδα, την ασφάλεια και την υγιεινή του.


Επιτρέπεται κατά εξαίρεση στα ειδικά εκπαιδευμένα κατοικίδια, κυρίως σκυλιά, που βοηθούν άτομα με ειδικές ανάγκες μπορούν να τα συνοδεύουν στους χώρους ενδιαίτησης επιβατών εφόσον διαθέτουν σχετικά πιστοποιητικά.

Μπορεί να ταξιδέψει το κατοικίδιό μου ασυνόδευτό;

Λυπούμαστε αλλα δυστυχώς τα ασυνόδευτα κατοικίδια δεν γίνονται δεκτά ακόμη.

Πως μπορούν επιβάτες με περιορισμένη κινητικότητα να επιβιβαστούν στο πλοίο;

Το πλοίο μας διαθέτει αναβατόριο που χρησιμοποιείται για την μετακίνηση επιβατών με περιορισμένη κινητικότητα. Το πλήρωμα μας είναι ειδικά εκπαιδευμένο και καταρτισμένο για να σας βοηθήσει στην μετακίνησή σας και ότι χρειαστείτε κατά την διάρκεια του ταξιδίου.

Τι συμβαίνει αν χάσω τα εισιτήριά μου;

Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου, για να μπορεί να ταξιδέψει ο επιβάτης θα πρέπει να αγοράσει νέο εισιτήριο.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση ακύρωσης δρομολογίου;

Τα εισιτήρια της αναχώρησης που ματαιώθηκε, δεν ισχύουν για επιβίβαση και πρέπει να αλλαχθούν για την επόμενη προγραμματισμένη αναχώρηση στην οποία υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων, κάνοντας αντικατάσταση εισιτηρίου.
Στις περιπτώσεις που καθυστερεί ή ματαιώνεται το δρομολόγιο για λόγο ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες), οι επιβάτες παρακαλούνται να επικοινωνούν με τα κεντρικά πρακτορεία της εταιρείας ή στην ιστοσελίδα www.goutoslines.com για να ενημερώνονται σχετικά με τη νέα ώρα αναχώρησης του πλοίου.

Αποφάσισα να μην ταξιδέψω. Μπορώ να ακυρώσω το εισιτήριό μου;

Εισιτήρια μπορούν να ακυρωθούν με 100% επιστροφή του ναύλου μέχρι 48 ώρες πριν τον απόπλου του πλοίου, εφόσον επιστραφεί αυτούσιο το σώμα του εισιτηρίου. Έως και 12 ώρες πριν τον απόπλου του πλοίου (ακριβής ώρα), έχουν παρακράτηση 50%, εφόσον επιστραφεί αυτούσιο το σώμα του εισιτηρίου. Τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας (Open Date) σε περίπτωση ακύρωσης έχουν παρακράτηση 50%, εφόσον επιστραφεί αυτούσιο το σώμα του εισιτηρίου. Για ακυρώσεις που γίνονται σε χρόνο λιγότερο των 12 ωρών προ του απόπλου ΔΕΝ  ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ  Ο  ΝΑΥΛΟΣ.

Μετά την αναχώρηση, τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται, δεν μετατρέπονται σε Ανοικτής Ημερομηνίας (Open-Date) και η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή. Τα εισιτήρια ακυρώνονται μόνο από τα πρακτορεία έκδοσης και δεν είναι δυνατόν να ακυρωθούν τηλεφωνικά. Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να παραδώσουν τα εισιτήρια στα πρακτορεία.

Ξέχασα ή έχασα προσωπικά μου αντικείμενα στο πλοίο τι πρέπει να κάνω για να τα ανακτήσω;

Οι αποσκευές πρέπει να τοποθετούνται σε ειδικά σημεία του πλοίου, σύμφωνα με τις υποδείξεις του πληρώματος. Οι αποσκευές δεν πρέπει να περιέχουν αντικείμενα αξίας. Τα αντικείμενα αξίας μεταφέρονται με ευθύνη του κατόχου. Να μην τοποθετεί  αποσκευές ή αντικείμενα στα καθίσματα ή τις θέσεις επιβατών.

Οι επιβάτες που έχασαν ή βρήκαν κάποιο αντικείμενο, παρακαλούνται να ενημερώσουν τη Ρεσεψιόν του πλοίου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ή μετά την αποβίβαση, στα Κεντρικά Γραφεία της Goutos Lines, Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών τηλ. 210-6135422, e-mail: cs@goutoslines.com.

Τι χρειάζομαι για να ταξιδέψω με πλοίο;

Παρακαλώ δείτε την τελευταία ανακοίνωση σύμφωνα με τα ισχύοντα μέτρα εδώ.

Call Now Button