ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Όλα τα διαθέσιμα δρομολόγια της εταιρείας μας μπορείτε να τα βρείτε εδώ ή να επικοινωνήσετε με τα συνεργαζόμενα ταξιδιωτικά γραφεία.

Το λιμάνι του Λαυρίου βρίσκεται σε απόσταση 60 χιλιομέτρων από το κέντρο της Αθήνας και 25 χλμ. από το Αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος». Η μετακίνηση σας μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:

ΟΔΙΚΩΣ:
Στο λιμάνι του Λαυρίου μπορείτε να φτάσετε μέσω της λεωφόρου Λαυρίου από Αττική Οδό συνεχίζοντας στην κατεύθυνση προς Μαρκόπουλο ή από τα νότια προάστια μέσω της λεωφόρου Βάρης-Κορωπίου και της Λεωφόρου Μαρκοπούλου (πρόσβαση στο λιμάνι του Λαυρίου από την τοποθεσία μου).

ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΜΕΣΑ:

ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ:
Τα υπεραστικά λεωφορεία (ΚΤΕΛ Αττικής) με προορισμό το Λαύριο αναχωρούν καθημερινά από το Πεδίο του Άρεως (οδός Μαυροματαίων). Η αφετηρία βρίσκεται σε απόσταση 10 λεπτών με τα πόδια από το σταθμό Βικτώρια της γραμμής 1 του Μετρό, μέσω της οδού Χέυδεν και η διαδρομή διαρκεί περίπου 2 ώρες.

ΑΠΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ:
Τα υπεραστικά λεωφορεία (ΚΤΕΛ Αττικής) αναχωρούν από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος προς Λαύριο με μετεπιβίβαση στο Μαρκόπουλο (όλα τα δρομολόγια Αθήνα – Λαύριο κάνουν στάση στο Μαρκόπουλο).

Λόγω των έκτακτων συνθηκών (COVID – 19) όλοι οι επιβάτες και τα οχήματά τους πρέπει βρίσκονται στο λιμάνι τουλάχιστον μιάμιση ώρα (1,5) πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης του πλοίου ώστε να πραγματοποιείται με ασφάλεια κάθε απαραίτητος έλεγχος.

Mπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήριά σας σε ηλεκτρονική μορφή, στο e-mail, το κινητό σας τηλέφωνο ή το tablet σας. Κάντε web Check-in από 48 έως 2 ώρες πριν το δρομολόγιο και παραλάβετε τα ηλεκτρονικά σας εισιτήρια για να επιβιβαστείτε στο πλοίο.
ή
Μπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήριά σας από τα κεντρικά μας λιμενικά πρακτορεία το αργότερο 1 (μια) ώρα πριν την αναχώρηση του δρομολογίου:

Λιμένας Λαυρίου: Sporades Shipping & Travel Agency (Greek Trip), +30 2292022900, +30 2292022901
Λιμένας Κέας: ΤΟ ΣΤΕΓΑΔΙ, +30 2288021435
Λιμένας Κύθνου: Binis Travel, +30 2281032345

Για να παραλάβετε τα εισιτήριά σας, θα πρέπει να έχετε μαζί σας το email επιβεβαίωσης της κράτησής και την Αστυνομική σας Ταυτότητα ή Διαβατήριο και όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Εάν είστε δικαιούχος έκπτωσης, θα πρέπει να έχετε επιπλέον μαζί σας τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Δε μπορούμε να εγγυηθούμε ότι θα λάβετε τα εισιτήριά σας στην περίπτωση που θα προσέλθετε για την παραλαβή χωρίς τα παραπάνω.

Με το web check-in μπορεί ο επιβάτης που έχει αγοράσει εισιτήριο ηλεκτρονικά να παραλάβει την κάρτα επιβίβασης του ηλεκτρονικά προκειμένου να αποφεύγεται η αναμονή και ο συνωστισμός στα κεντρικά εκδοτήρια. Το web check-in είναι διαθέσιμο από 48 έως 2 ώρες πριν το δρομολόγιο και μπορείτε να το πραγματοποιήσετε σε 3 απλά βήματα ακλουθώντας τις οδηγίες εδώ.

Η Εταιρεία μας χορηγεί σταθερές και εποχιακές εκπτώσεις στους επιβάτες σύμφωνα με την εμπορική πολιτική της. Κάθε φορά δίδεται στον επιβάτη η μεγαλύτερη σε ποσοστό έκπτωση. Οι επιβάτες που δικαιούνται έκπτωση παρακαλούνται να το δηλώνουν κατά την διαδικασία κράτηση και να φέρουν όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά τόσο κατά την έκδοση του εισιτηρίου όσο και κατά την επιβίβαση στο πλοίο. Μετά την έκδοση του εισιτηρίου δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων για οποιαδήποτε διαφορές και αν προκύψουν. Τα Γκρουπ υπόκεινται σε ειδικές συμφωνίες. Για περισσότερες πληροφορίες και κρατήσεις απευθυνθείτε στο booking@goutoslines.com. Για να δείτε αν είστε δικαιούχος έκπτωσης πατήστε εδώ.

Το RED MILES είναι ένα πρόγραμμα συλλογής πόντων και ανταμοιβής. Αν εγγραφείς στο πρόγραμμα RED MILES θα λάβεις μια κάρτα με τον αριθμό μέλους σου. Χρησιμοποιώντας τον αριθμό αυτόν κατά την κράτησή σου μαζεύεις πόντους και κερδίζεις δώρα. Βρες περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Τα δρομολόγια μπορεί να μην είναι ακόμα διαθέσιμα για πώληση ή το πλοίο μας να μην εκτελεί δρομολόγιο την συγκεκριμένη ημέρα ή να μην υπάρχει διαθέσιμη θέση. Σε περίπτωση αμφιβολίας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 2106135422 .

Ανήλικος επιβάτης κάτω των 15 ετών δεν επιτρέπεται να επιβιβαστεί χωρίς την συνοδεία γονέα ή κηδεμόνα. Επιπλέον η μετακίνηση ανηλίκων επιβατών από 15 έως 18 ετών, χωρίς τη συνοδεία γονέα ή κηδεμόνα, επιτρέπεται υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις δείτε αναλυτικά εδώ.

Μπορείτε να αποστείλετε δέματα. Για την αποστολή τους πρέπει να επικοινωνήσετε με το κεντρικό μας πρακτορείο και να το παραδώσατε στο πλοίο.

Σας ενημερώνουμε ότι πριν από την επιβίβαση ασυνόδευτου οχήματος είναι απαραίτητη η συμπλήρωση ειδικού εντύπου και η ενημέρωση του κεντρικού πράκτορα. Βρείτε το έντυπο εδώ.

Το πλοίο διαθέτει ειδικούς χώρους φιλοξενίας κατοικίδιων. Για λόγους υγιεινής, απαγορεύεται η παραμονή κατοικίδιων στα μπαρ, τα εστιατόρια και στους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Εφόσον κυκλοφορούν (πάντα με λουρί και συνοδό) θα πρέπει να φορούν υποχρεωτικά φίμωτρο. Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με κατοικίδιο πρέπει να έχουν πάντα μαζί τους το πρόσφατο ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του και είναι υπεύθυνοι για την φροντίδα, την ασφάλεια και την υγιεινή του.

Επιτρέπεται κατ’εξαίρεση στα ειδικά εκπαιδευμένα κατοικίδια, κυρίως σκυλιά, που βοηθούν άτομα με ειδικές ανάγκες να μπορούν να συνοδεύουν τα άτομα αυτά στους χώρους ενδιαίτησης επιβατών εφόσον διαθέτουν σχετικά πιστοποιητικά.

Ασυνόδευτα κατοικίδια δεν γίνονται δεκτά.
Το πλοίο μας διαθέτει αναβατόριο που χρησιμοποιείται για την μετακίνηση επιβατών με περιορισμένη κινητικότητα. Το πλήρωμα μας είναι ειδικά εκπαιδευμένο και καταρτισμένο για να σας βοηθήσει στην μετακίνησή σας και ότι χρειαστείτε κατά την διάρκεια του ταξιδίου.
Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου, το απολεσθέν εισιτήριο δεν αντικαθίσταται και για να μπορεί να ταξιδέψει ο επιβάτης θα πρέπει να αγοράσει νέο εισιτήριο.

Τα εισιτήρια του δρομολογίου που ματαιώθηκε, δεν ισχύουν για επιβίβαση και πρέπει να αλλαχθούν για την επόμενη προγραμματισμένο δρομολόγιο στο οποίο υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων, κάνοντας αντικατάσταση εισιτηρίου. Το εισιτήριο μπορεί να αντικατασταθεί ή από το πρακτορείο που το αγοράσατε ή από τον κεντρικό λιμενικό μας πράκτορα. Αν έχετε κάνει την αγορά σας από το website μας τότε μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μας στο cs@goutoslines.com ή τηλεφωνικά στο 2106135422.

Στις περιπτώσεις που καθυστερεί ή ματαιώνεται το δρομολόγιο για λόγο ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες), οι επιβάτες παρακαλούνται να επικοινωνούν με τα κεντρικά πρακτορεία της εταιρείας ή στην ιστοσελίδα www.goutoslines.com για να ενημερώνονται σχετικά με τη νέα ώρα αναχώρησης του πλοίου.

Εισιτήρια μπορούν να ακυρωθούν με 100% επιστροφή του ναύλου μέχρι 48 ώρες πριν τον απόπλου του πλοίου, εφόσον επιστραφεί αυτούσιο το σώμα του εισιτηρίου. Έως και 12 ώρες πριν τον απόπλου του πλοίου (ακριβής ώρα), έχουν παρακράτηση 50%, εφόσον επιστραφεί αυτούσιο το σώμα του εισιτηρίου. Τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας (Open Date) σε περίπτωση ακύρωσης έχουν παρακράτηση 50%, εφόσον επιστραφεί αυτούσιο το σώμα του εισιτηρίου. Για ακυρώσεις που γίνονται σε χρόνο λιγότερο των 12 ωρών προ του απόπλου ΔΕΝ  ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ  Ο  ΝΑΥΛΟΣ. Μετά την αναχώρηση, τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται, δεν μετατρέπονται σε Ανοικτής Ημερομηνίας (Open-Date) και η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή. Τα εισιτήρια ακυρώνονται μόνο από τα πρακτορεία έκδοσης και δεν είναι δυνατόν να ακυρωθούν τηλεφωνικά. Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να παραδώσουν τα εισιτήρια στα πρακτορεία.

Οι επιβάτες που ξέχασαν ή έχασαν κάποιο αντικείμενο, παρακαλούνται να ενημερώσουν τη Ρεσεψιόν του πλοίου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ή μετά την αποβίβαση, στα Κεντρικά Γραφεία της Goutos Lines, Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών τηλ. 210-6135422, e-mail: cs@goutoslines.com.

Παρακαλώ δείτε την τελευταία ανακοίνωση σύμφωνα με τα ισχύοντα μέτρα εδώ.

Goutos Lines - Ταξιδεύουμε μαζί!Θες να λαμβάνεις πρώτος τα νέα και τις προσφορές μας;

Γράψου στο newsletter μας.

Call Now Button